Záruka babiators brýle
Dobrý den, zakoupila jsem a a zaregistrovala jsem si brýle. Syn je teď bohužel ztratil a tak bych chtěla využít vaši nabídku na zaslání nových. Bohužel nemohu najít formulář na opětovné zaslání. V mém účtu na našla,že brýle jsou zaregistrovány, ale nic víc. Brýle byly zakoupeny 16.3.2023. Jak mohu tedy postupovat prosím?
Dobrý den, Barboro,
pokud máte brýle zaregistrované, postupujte prosím podle návodu zde.
"V případě ztráty nebo zničení zboží do jednoho roku ode dne jeho zakoupení
a za současného splnění podmínky registrace, zašle kupující
prodávajícímu žádost o uplatnění svého práva plynoucího ze služby L&F, a to
na adresu reklamace@profimed.cz"
V návodu naleznete kompletní znění postupu.
Pro více informací nás prosím kontaktujte na reklamace@profimed.cz.
Mějte se krásně,
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům