Sluneční brýle

Záruka babiators brýle

Dobrý den, zakoupila jsem a a zaregistrovala jsem si brýle. Syn je teď bohužel ztratil a tak bych chtěla využít vaši nabídku na zaslání nových. Bohužel nemohu najít formulář na opětovné zaslání. V mém účtu na našla,že brýle jsou zaregistrovány, ale nic víc. Brýle byly zakoupeny 16.3.2023. Jak mohu tedy postupovat prosím?

B
Barbora  ‒ 07. 07. 2023
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den, Barboro,

pokud máte brýle zaregistrované, postupujte prosím podle návodu zde.

"V případě ztráty nebo zničení zboží do jednoho roku ode dne jeho zakoupení
a za současného splnění podmínky registrace, zašle kupující
prodávajícímu žádost o uplatnění svého práva plynoucího ze služby L&F, a to
na adresu reklamace@profimed.cz"

V návodu naleznete kompletní znění postupu.

Pro více informací nás prosím kontaktujte na reklamace@profimed.cz.

Mějte se krásně,

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny