SPECIALISTA V PÉČI O ZUBY A TĚLO
Chcete poradit?
800 10 50 50

O nás

Ani nás by před založením Profimedu nikdy nenapadlo, jak složitá je správná péče o zuby a dásně.

Od vzniku společnosti v roce 1997 jsme ale absolvovali a uspořádali stovky přednášek, školení a veletrhů. A získané znalosti si nenecháváme pro sebe.

Při čtení mediálních článků může být obtížné rozpoznat překonané rady a zastaralé informace, naše asistentky se ale od odborníků neustále učí o aktuálních trendech v péči o zuby. A na školeních jejich znalosti pravidelně prověřujeme.

Pokud se nám tedy se svými cíli při péči o zuby svěříte, dokážeme vám na každé prodejně poradit.

Koupíte jen produkty prověřené odborníky

Spolupracujeme s českými lékaři a získáváme zpětnou vazbu na to, co jejich pacientům funguje.

Shromažďujeme také informace od univerzit, které zkušenější asistentky kombinují až s deseti lety praxe. I díky tomu provádíme tolik potřebnou osvětu.

Znáte například nejčastější mýty o zubech? Paradentóza rozhodně není dědičná a dětem se zuby nekazí, protože by trpěly na nedostatek vápníku. Faktem ale je, že zubní kaz je vůbec nejrozšířenější nemocí lidstva. A my vám kromě řešení akutních obtíží dokážeme pomoci i s jejich prevencí.

Když potřebujete průvodce světem zubů

Naším cílem je držet krok se světovým vývojem.

Neustále se vzdělávat, rozvíjet a poskytovat na základě toho co nejlepší služby. Chceme objektivně posuzovat, co je užitečné. I když to znamená, že některé výrobky prodávat nebudeme.

Ale platí to i naopak. Díky častým návštěvám mezinárodních výstav máme přehled o novinkách, které tu ještě nikdo nenabízí. A mnohdy jsme to my, kdo je registruje k prodeji v Evropské unii.

Pomůcky pro dentální hygienu dodáváme i zubařům a lékárnám. Nekvalitní produkty si proto v katalogu nemůžeme dovolit. Bylo by to také v rozporu s naším cílem – pomáhat vám ke zdravějšímu chrupu. I proto jsou prodejny růžovobílé, růžová je totiž barvou zdravých dásní.

V Profimedu nedáváme falešné naděje a neslibujeme okamžité výsledky. Zaručit ale můžeme nejlepší možnou změnu, které se u vás dosáhnout dá. Ostatně, přijďte si tu péči o zákazníky vyzkoušet.