Sluneční brýle
Zakoupené brýle Babiators
Dobrý den, koupila jsem sluneční brýle Babiators pro syna, a po registraci bych měla mít nárok na výměnu při poškození do roka od zakoupení. Alespoň mi to tak bylo řečeno v obchodě, když jsem si zásilku z e-shopu přebírala. Již jsem provedla registraci na e-shopu, ale nemůžu nikde najít, kde mám zaevidovat koupené brýle. Dekuji předem za odpověď. S pozdravem Martina
Dobrý den, Martino,
na tento dotaz jsem Vám již odpovídala, stále se vám nedaří brýle zaregistrovat?
Po registraci si kliknete na růžového panáčka vpravo a následně na Záruka Babiators vlevo.
V případě pokračujících potíží s registrací, kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení obchod@profimed.cz
Mějte se krásně,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy