Sluneční brýle

Zakoupené brýle Babiators

Dobrý den, koupila jsem sluneční brýle Babiators pro syna, a po registraci bych měla mít nárok na výměnu při poškození do roka od zakoupení. Alespoň mi to tak bylo řečeno v obchodě, když jsem si zásilku z e-shopu přebírala. Již jsem provedla registraci na e-shopu, ale nemůžu nikde najít, kde mám zaevidovat koupené brýle. Dekuji předem za odpověď. S pozdravem Martina 

M
Martina ‒ 23. 08. 2023
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den, Martino, 

na tento dotaz jsem Vám již odpovídala, stále se vám nedaří brýle zaregistrovat? 

Po registraci si kliknete na růžového panáčka vpravo a následně na Záruka Babiators vlevo. 

V případě pokračujících potíží s registrací, kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení obchod@profimed.cz

 

Mějte se krásně, 

 

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny