Zdraví miminka
Výměna zboží
Dobrý den, dnes jsem na prodejně v OC Černý Most vyzvedla internetovou objednávku a to nosící šátek značky Najell vel. M/L, ale bohužel nesedí správně. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné zboží vyměnit za větší, případně, jak je to možné provést. Zda můžu udělat novou objednávku, na prodejně, kde jsem to dnes vyzvedla vrátit původní a zase na stejné prodejně vyzvednout vyměněné. Šátek jsem pouze vyzkoušela, poškozený neni, paragon mám
Dobrý den,
nechtěné zboží můžete vrátit s dokladem do 14 dnů na prodejně. Pro nové zboží udělejte prosím novou objednávku.
S pozdravem,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkůmMUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy