Ostatní

Vrácení zboží/reklamace

Dobrý den, dnes mi byl doručen sonický zubní kartáček Bob a Bobek. Zboží jsem rozbalila a chtěla vyzkoušet, vložila baterku, ale kartáček pouze svítí a žádný pohyb se nekoná. Kartáček nebyl jinak použit, jen jsem ho chtěla uvést do provozu a bohužel. Jak teď postupovat? Rozumím, že na vrácení musí být zboží nerozbaleno, ale v tomto případě, jak bych jinak měla přijít na to zda funguje? Děkuji za odpověď.

A
Adéla  ‒ 14. 09. 2023
Ostatní
Sdílet na

Hezký den, Adélo, 

nefunkční kartáček můžete reklamovat na kterékoliv naší prodejně nebo ho zaslat k nám do Chrášťan. 

Kartáček na první stisknutí pouze svítí, na druhé stisknutí se spustí motor kartáčku.

PROFIMED s.r.o., Business Park Prague Chrášťany, Budova D, Za Tratí 236, 252 19 Chrášťany

Mějte se krásně, 

 

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny