Vrácení zboží/reklamace
Dobrý den, dnes mi byl doručen sonický zubní kartáček Bob a Bobek. Zboží jsem rozbalila a chtěla vyzkoušet, vložila baterku, ale kartáček pouze svítí a žádný pohyb se nekoná. Kartáček nebyl jinak použit, jen jsem ho chtěla uvést do provozu a bohužel. Jak teď postupovat? Rozumím, že na vrácení musí být zboží nerozbaleno, ale v tomto případě, jak bych jinak měla přijít na to zda funguje? Děkuji za odpověď.
Hezký den, Adélo,
nefunkční kartáček můžete reklamovat na kterékoliv naší prodejně nebo ho zaslat k nám do Chrášťan.
Kartáček na první stisknutí pouze svítí, na druhé stisknutí se spustí motor kartáčku.
PROFIMED s.r.o., Business Park Prague Chrášťany, Budova D, Za Tratí 236, 252 19 Chrášťany
Mějte se krásně,

Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům

