Elektrické zubní kartáčky

Sonický kartáček Bob a Bobek

Dobrý den, rozbalili jsme kartáček Bob a Bobek a po doplnění baterie kartáček svítí, ale nevibruje. Je možné, že jsme něco přehlédli a stačí tam něco upravit? Nebo je to na reklamaci? Moc děkuji a přeji hezký den a vše dobré do nového roku!

K
Kateřina  ‒ 01. 01. 2024
Elektrické zubní kartáčky
Sdílet na

Dobrý den, Kateřino,

kartáček Bob a Bobek na první stisknutí stvítí a na druhé stisknutí přidá i vibrace. Pokud se tak neděje, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení na reklamace@profimed.cz

Kartáček také můžete reklamovat v kterékoliv z našich prodejen.

Mějte se krásně,

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny