Elektrické zubní kartáčky
Sonický kartáček Bob a Bobek
Dobrý den, rozbalili jsme kartáček Bob a Bobek a po doplnění baterie kartáček svítí, ale nevibruje. Je možné, že jsme něco přehlédli a stačí tam něco upravit? Nebo je to na reklamaci? Moc děkuji a přeji hezký den a vše dobré do nového roku!
Dobrý den, Kateřino,
kartáček Bob a Bobek na první stisknutí stvítí a na druhé stisknutí přidá i vibrace. Pokud se tak neděje, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení na reklamace@profimed.cz
Kartáček také můžete reklamovat v kterékoliv z našich prodejen.
Mějte se krásně,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy