Všechny dotazy
Sonicky Kart. Bob a Bobek
Dobrý den, včera dcera dostala sonický kartáček Bob a Bobek (0-6let) při ve večerním čištění bylo vše v pořádku, nicméně ráno kartáček přestal vibrovat a pouze svítí. Prosím o radu, jestli je v tomto případě jediná možnost reklamace. Děkuji
Dobrý den, paní Olivová,
podle toho jak závadu popisujete. Může se týkat reklamace. Prosím, napište na naše reklamace. Email je reklamace@profimed.cz, případně zavolejte na číslo 606 059 740 mezi 8 - 15 hodinou. Abyste se domluvili, jak postupovat.
Mrzí nás komplikace, kterou s kartáčkem máte. Reklamaci určitě velmi rychle vyřídíme.
Pěkný rok 2025.
Váš Profimed

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy