Časté dotazy na téma

Všechny dotazy

Řadit podle:

Brýle Babiators

Dobrý den, zakoupila jsem brýle Babiators a i když jsou nyní v pořádku, musím je zaregistrovat, kdyby třeba do budoucna s nimi něco bylo? Protože na Vašich stránkách čtu, že do měsíce zaregi...
Karolína Ježková

Sleva

Dobrý večer zaregistrovala jsem se na eshopu a nejde mě tam načíst sleva u objednávky.
Petra Husáková

Swisswhite

Dobrý den , zakoupila jsem si sadu smilepen swisswhite , bohužel jsem ztratila gumový náustek který si nasazuje na led přístroj , je možnost ho někde koupit ? Dekuji Šajnová
Nikol

Žádost o zaslání účtenky k objednávce 9320321

Dobrý den, dnes (30. 5. 2025) jsem si kolem 14:48 vyzvedl objednávku č. 9320321 v Galerii Šantovka. Bohužel jsem si při převzetí zapomněl vyzvednout účtenku, kterou potřebuji k proplacení u ...
Štěpán Odstrčil

Ušmudlané brýle od řas

Dobrý den, jsem již trochu zoufalý. Mam brýle, které mám velice blízko očím. Musí to tak být v mém případě. Zároveň mám poměrně dlouhé řasy a při mrkání se mi brýle vždy ušmudlají od řas. V ...
Jiří
Zobrazeno 5 otázek z 339

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny