Reklamace zubní náhrady
Dobrý den paní MUDr.Krugová potřebuji poradit jak postupovat dál. Po ztrátě špičáků posledních dvou zubů dole kde byla stará rubní náhrada byla udělána nově nová spodní zubní náhrada. Pro mě zcela nepoužitelná. Náhradu jsem reklamoval jako nepoužitelnou, byla abnormálně velká a nešla usadit na dásno v žádném bodě. Pan doktor reklamaci neuznal. Navrhl jsem aby pan doktor alespoň upravil náhradu kterou jsem měl předtím, pan doktor souhlasil. Po zhotovení náhrady jsem zjistil že náhrada vpravo sedí dobře ale vlevo nedosedá na dásno a je tam mezera pár mm. Pan doktor se pokusil náhradu opravit, ale bez dobrého výsledku. Dále pan doktor mojí reklamaci opět neuznal a ukončil registraci se mnou jako pacienta. Musím říci že náhrady jsem převzal v roce 2020 a v roce 12.2.2021 jsem podal stížnost Oblastní stomatologické komoře Ústí nad Labem. Vyrozumění 25.11.2021 revizní komise došla k závěru že pan doktor neporušil povinnost člena ČSK a proto se stížnost odkládá a o zhotovené zubní náhrady nikdo nezajímal. Musím říci to že první nepoužitelná náhrada byla placena pojišťovnou a opravu druhé jsem zaplatil já. Víte paní MUDr. Krugová ono nestačí že máte problém jako žádný jiný, ještě vám to někdo více znepříjemní. Prosím o odpověď jak postupovat dál. Děkuji
Dobrý den,
mrzí nás, že zažíváte takové těžkosti. Bohužel nemůžeme poskytovat právní rady. Obraťte se prosím na právního zástupce.
S přáním krásného dne,

Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům

