Ostatní
Reklamace kartáčku
Dobrý den, v březnu 2023 jsem kupovala dětský elektrický kartáček. Bohužel přestal vibrovat, pouze svítí. Možnost reklamace v kamenné prodejně nemám. Jak lze postupovat v tomto případě? Případně mohu kartáček na prodejnu dovézt, ale již ne vyzvednout vyřízenou reklamaci. Děkuji za odpověď. Kateřina
Dobrý den, Kateřino,
kartáček nám můžete zaslat k nám do Chrášťan spolu s dokladem o koupi a s popisem závady.
Korespondenční adresa a kancelář:
PROFIMED s.r.o., Business Park Prague Chrášťany, Budova D, Za Tratí 236, 252 19 Chrášťany
Hezký den,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy