Elektrické zubní kartáčky
Reklamace elektrického kartáčku
Dobrý den.
Nenabíjí se mi elektrické kartáček Phlip Diamond - je v záruce. Kam mám kartáček poslat k reklamaci?
Děkuji.
Dobrý den,
Kartáček můžete poslat na adresu Profimed do Chrášťan, kam reklamaci s popisem (emailem nebo přiloženým listem v ruce/na počítači psaným) pošlete spolu s kartáčkem. My reklamaci vyřešíme ve lhůtě 30 dní.
Případně se můžete obrátit přímo na reklamační oddělení Philips, pobočky zasílám níže.
Reklamace přes Philips přímo je rychlejší, my postupujeme stejně, tedy to trvá trochu déle.
https://www.philips.cz/c-dam/b2c/suj/cz/support-home/Philips_CZ_workshops_v2.pdf

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy