Sluneční brýle
Reklamace brýlí
Dobrý den, měla bych na Vás dotaz ohledně reklamace dětských brýlí Babiators. Brýle jsem zakoupila 3.5.2023 a včera 30.9. synovi vypadlo sklíčko. Bohužel v pátek letíme do zahraničí a brýle bych chtěla pro syna s sebou, tak se chci zeptat jak se v tomto případě řeší reklamace? Jestli je na vyřízení 30dní nebo mi zboží třeba vymění na prodejně? Brýle vypadají neporušeně, nikde není nic prasklého apod., nechápu jak se situace stala. Děkuji za odpověď Barbora
Dobrý den, Barboro,
pro reklamaci brýlí se, prosím, obraťe na naše reklamační oddělení reklamace@profimed.cz
Odkaz na postup při využití akce lost and found Babiators najdete zde.
Hezký den,

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy