Ústní sprchy

Philips Sonicare AirFloss

Prosím,

uvedené zařízení nebylo delší čas v provozu, po dobití a naplnění jen profukuje ale neproplachuje.

Díky za odpověď.

M
Milan ‒ 28. 11. 2020
Ústní sprchy
Sdílet na

Dobrý den.

Bohužel takto na dálku nelze určit přesnou závadu. Pokud jste přístroj zakoupil v Profimed a máte 2letou záruku, zašlete přístroj s účtenkou na adresu Profimed s.r.o., Za Tratí 236, budova D, Chrášťany, kde reklamaci zpracujeme.

Pokud je přístroj po záruce, nebo nebyl zakoupen v Profimedu, obraťte se na zákaznickou linku Philips, kde s Vámi reklamaci vyřeší přímo.

https://www.philips.cz/c-dam/b2c/suj/cz/support-home/Philips_CZ_workshops_v2.pdf

 

S pozdravem

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny