Ostatní

Jak reklamovat zboží

Dobrý den, 10.05.2022 jsem si u vas objednal pod číslem objednávky 9166295 elektronický kartáček Philips Sonicare. Bohužiaľ to vyzera že je pokazeny. Je možnosť reklamovať? ak ano jak prosím? Ďakujem

M
Marián ‒ 29. 12. 2023
Ostatní
Sdílet na

Dobrý den, Mariáne,

zboží můžete reklamovat tak, že nám jej zašlete do Chrášťan, spolu s dokladem o koupi a popisem závady a nebo ho přinesete na kteroukoliv naši prodejnu Profimed.

Korespondenční adresa a kancelář:
PROFIMED s.r.o., Business Park Prague Chrášťany, Budova D, Za Tratí 236, 252 19 Chrášťany

 

Hezký den,

 

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny