Kosmetické nástroje

Jak požádat o výměnu vadného zboží?

Dobrý den,

zakoupila jsem si červenou pinzetu, až doma jsem si všimla, že na hrotu je kaz a pinzeta je volnější. Do jaké doby je možno požádat o výměnu?

Předem děkuji a přeji pěkný den.

P
Pavla ‒ 02. 09. 2016
Kosmetické nástroje
Sdílet na

Dobrý den,

velmi rád se ujmu vysvětlení a věřím, že s nabízeným řešením budete spokojena.

V celé společnosti PROFIMED platí striktní nařízení kontrolovat bezvadnost každé prodávané pinzety přímo během prodeje, aby se nemohlo stát, že si klient domů odnese vadnou.

Toto opatření je zavedeno především pro možnost, že neopatrnou manipulací doma (pádem na zem) je možné nástroj poškodit a pak jej neoprávněně reklamovat.

Z toho co popisujete soudím, že Vám byla prodána pinzeta značky Tweezerman v naší prodejně (či prostřednictvím e-shopu?) a kontrola nebyla provedena.

Pokud se tak stalo, na výměnu zboží za bezvadné máte nárok.

Zásadně je potřeba předložit do místa, kde byl prodej uskutečněn (případně ale také do pobočky Profimed, kterou máte nejblíže) onu reklamovanou pinzetu a účtenku o koupi.

Nejsme jediným prodejcem tohoto zboží a tedy k reklamaci nemůžeme bez účtenky přijmout.

Od převzetí reklamace bude její vyřízení provedeno v nejkratším možném čase. Zákonnou lhůtu 30dnů se snažíme nevyužít a vybavit vše mnohem rychleji.

Toto je naprosto možné i ne Vašem případě. Na zboží se shledají vady (což je otázka minut) a současně se překontroluje způsob prodeje záznamy kamerového systému. Hned pak bude řízení uzavřeno.

Tým Profimed

Doporučené produkty

Skladem > 5 ks
Ihned na
Skladem > 5 ks
Ihned na
Skladem > 5 ks
Ihned na

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny