Všechny dotazy

Dotaz k faktuře

Dobrý den, ráda bych u vás zakoupila sonický kartáček pro děti, zubní pasty pro děti i dospělé, ale potřebovala bych aby na faktuře nebylo zřejmé, že se jedná o produkt pro dítě kvůli pojišťovně, bylo by to možné? Děkuji

N
Nikola ‒ 01. 12. 2023
Všechny dotazy
Sdílet na

Dobrý den, Nikolo,

na faktuře vždy najdete ten produkt, který najdete i v balíčku. Fakturu nám vytvoří systém a názvy položek změnit nelze.

S pozdravem,

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny