Zdraví miminka
Chůvička do mobilu
Dobrý den zakoupili jsme u vás chuvičku hubble Viewegh premium a bohužel se nám nedari sparovat ji s mobilem ačkoliv by to mělo jít. Aplikaci máme, postup párování je jasný, ale kamera nereaguje při stisknutí párovaciho tlačítka.. měl by se ozvat zvuk , že je připraveno k párování, ale nic .. tím pádem nelze ani načíst QR kód. Můžete poradit ? Děkuji
Dobrý den,
pokud kamera nereaguje po stisknutí párovacího tlačítka, tak je nejspíš závada na přístroji a bude nejlepší chůvičku poslat na reklamaci k prověření.
S chůvičkou se můžete zastavit na kterékoliv naší prodejně nebo ji zaslat k nám do Chrášťan. Nezapomeňte prosím doklad o koupi.
S pozdravem,

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy