Zdraví miminka

Chůvička do mobilu

Dobrý den zakoupili jsme u vás chuvičku hubble Viewegh premium a bohužel se nám nedari sparovat ji s mobilem ačkoliv by to mělo jít. Aplikaci máme, postup párování je jasný, ale kamera nereaguje při stisknutí párovaciho tlačítka.. měl by se ozvat zvuk , že je připraveno k párování, ale nic .. tím pádem nelze ani načíst QR kód. Můžete poradit ? Děkuji

I
Iveta ‒ 25. 05. 2023
Zdraví miminka
Sdílet na

Dobrý den,

pokud kamera nereaguje po stisknutí párovacího tlačítka, tak je nejspíš závada na přístroji a bude nejlepší chůvičku poslat na reklamaci k prověření.

S chůvičkou se můžete zastavit na kterékoliv naší prodejně nebo ji zaslat k nám do Chrášťan. Nezapomeňte prosím doklad o koupi.

S pozdravem,

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny