Zdraví miminka

Chůvička do mobilu

Dobrý den zakoupili jsme u vás chuvičku hubble Viewegh premium a bohužel se nám nedari sparovat ji s mobilem ačkoliv by to mělo jít. Aplikaci máme, postup párování je jasný, ale kamera nereaguje při stisknutí párovaciho tlačítka.. měl by se ozvat zvuk , že je připraveno k párování, ale nic .. tím pádem nelze ani načíst QR kód. Můžete poradit ? Děkuji

I
Iveta ‒ 25. 05. 2023
Zdraví miminka
Sdílet na

Dobrý den,

pokud kamera nereaguje po stisknutí párovacího tlačítka, tak je nejspíš závada na přístroji a bude nejlepší chůvičku poslat na reklamaci k prověření.

S chůvičkou se můžete zastavit na kterékoliv naší prodejně nebo ji zaslat k nám do Chrášťan. Nezapomeňte prosím doklad o koupi.

S pozdravem,

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny