Všechny dotazy

Brýle Babiators

Dobrý den, zakoupila jsem brýle Babiators a i když jsou nyní v pořádku, musím je zaregistrovat, kdyby třeba do budoucna s nimi něco bylo? Protože na Vašich stránkách čtu, že do měsíce zaregistrovat od zakoupení. Děkuji Ježková

K
Karolína Ježková ‒ 03. 07. 2025
Všechny dotazy
Sdílet na

Dobrý den,

na brýle se vztahuje i možnost klasické reklamace. Výhodou zaregistrování je, že nemusíte poničené brýle vracet. Stačí když je jen vyfotíte poničené a fotografii pošlete našemu reklamačního oddělení. Reklamace je rychleji vyřízená. A máte záruku i na poškrábané brýle. reklamace@profimed.cz Zaregistrování brýlí je jednoduché, když jste naším registrovaným nákazníkem. Napište nebo zavolejte na reklamace a poradí Vám jak postupovat.

Reklamace, vrácení zboží

E-mail: reklamace@profimed.cz
Telefon: 606 059 740, pondělí až pátek o 8 do 15 hodin

Váš Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny