Brýle Babiators
Dobrý den, zakoupila jsem brýle Babiators a i když jsou nyní v pořádku, musím je zaregistrovat, kdyby třeba do budoucna s nimi něco bylo? Protože na Vašich stránkách čtu, že do měsíce zaregistrovat od zakoupení. Děkuji Ježková
Dobrý den,
na brýle se vztahuje i možnost klasické reklamace. Výhodou zaregistrování je, že nemusíte poničené brýle vracet. Stačí když je jen vyfotíte poničené a fotografii pošlete našemu reklamačního oddělení. Reklamace je rychleji vyřízená. A máte záruku i na poškrábané brýle. reklamace@profimed.cz Zaregistrování brýlí je jednoduché, když jste naším registrovaným nákazníkem. Napište nebo zavolejte na reklamace a poradí Vám jak postupovat.
Reklamace, vrácení zboží
E-mail: reklamace@profimed.cz
Telefon: 606 059 740, pondělí až pátek o 8 do 15 hodin
Váš Profimed

Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům

