Sluneční brýle
Babiators sluneční brýle
Hezký den, chtěla bych se zeptat, jak je to se zárukou na dětské sluneční brýle? Je psáno v případě ztráty či poškození, zašlete nové...byli jsme u moře a písek poškrábal sklíčka Děkuji za info, zdraví Hanka
Dobrý den, Hanko,
pokud máte brýle zaregistrované, postupujte prosím podle návodu zde.
"V případě ztráty nebo zničení zboží do jednoho roku ode dne jeho zakoupení
a za současného splnění podmínky registrace, zašle kupující
prodávajícímu žádost o uplatnění svého práva plynoucího ze služby L&F, a to
na adresu reklamace@profimed.cz"
V návodu naleznete kompletní znění postupu.
Mějte se krásně,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy