Sluneční brýle
Babiators detske brýle - poškozené
Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat zda máme nárok na výměnu brýlí. Dceři se umomila u brýlí nožička. Děkuji,
Dobrý den, Kláro,
pokud máte brýle zaregistrované, postupujte prosím podle návodu zde.
"V případě ztráty nebo zničení zboží do jednoho roku ode dne jeho zakoupení
a za současného splnění podmínky registrace, zašle kupující
prodávajícímu žádost o uplatnění svého práva plynoucího ze služby L&F, a to
na adresu reklamace@profimed.cz"
V návodu naleznete kompletní znění postupu.
Pro více informací nás prosím kontaktujte na reklamace@profimed.cz.
Mějte se krásně,
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy