Kdy vyměnit „pohodlí domova“ za pohodlí živého kontaktu

PM
Tým Profimed
čtení na 3 min
Sdílet na
Návštěva kamenného obchodu, nebo nákup online? Poslední roky ukázaly, že možnost pořídit si online vše co jsme zvyklí kupovat, je naprosto zásadní. Naučily nás efektivní orientaci v prostředí e-shopů a jistě ušetřily čas. Ale nastala opravdu éra, kdy nakupování prostřednictvím mobilního telefonu z pohovky, nebo od počítače u pracovního stolu, je považováno za pohodlí?

V Profimedu klademe již velmi dlouho důraz na co nejlepší online nákupní servis. Naše prodejny jsou totiž především v Praze a vybraných velkých městech. Naši zákazníci jsou ovšem všude. I tak ale považujeme kamenné obchody za zásadní a pokud máte tu možnost, doporučujeme alespoň občas využít jejich služby. Právě dnes končí populární nákupní akce Dny Marianne. Ačkoli je zde možnost absolvovat je z domova, mnoho lidí volí prodejny a pro nás je právě toto skvělá příležitost ukázat, s čím můžete v kamenných prodejnách počítat.

Inspirace od jiných klientů. Je to na začátek možná zvláštní, ale vidíme tolik příležitostí, kdy právě toto skvěle funguje. V prodejnách s pultovým prodejem se (nutno říct nevyhnutně) potkáte s dalšími zákazníky. Dotazy inspirované jejich zubním lékařem, komunikace nad produkty a značkami, které u nás právě objevují, nebo si je dlouhodobě kupují, jsou často nadšeně sledovány klienty, kteří na obsloužení teprve čekají. Na prodejně tak vznikají velmi zajímavé a milé situace, kdy roli doporučujícího ba dokonce prodávajícího přebírá zákazník ve frontě před vámi. Online obchody pečlivě publikují zákaznické recenze. U nás je máte možnost mít i naživo.

Dialog. Povídat si se školenou asistentkou prodeje, která má v našem týmu nezřídka i desetiletou praxi, je nezastupitelné. Všem klientům, tedy i těm, kteří přicházejí pro již vybraný produkt, doporučujeme rozhovor. Bez snahy naplnit nákupní tašky s vámi projdou potřebu nebo problém, které právě řešíte. Pomohou ukázat alternativní řešení, která jsou často velmi potřebná. V rozhovoru můžete nečekaně odhalit i další nebo skutečné příčiny potíží. Pokud je základem řešení spíše dovednost než produkt, naše odbornice vám vysvětlí, co dělat. A nezřídka se stává, že původní výběr produktů vám zúží. Pak odcházíte s produktem, se kterým je potřeba začít a ty ostatní si odnášíte v podobě vzorku nebo brožurky k prostudování. Později si doplníte jen to, co skutečně potřebujete. Velmi pomáhá i to, že znalá asistentka vám pomůže porovnat dlouhodobé zkušenosti jiných zákazníků.

Testování před nákupem. V Profimedu se pochopitelně neochutnávají zubní pasty. Ale vše, co je možné nebo nutné zkusit si u nás doslova osaháte. Velmi překvapivě to platí především o zubních kartáčcích. Nikdo si je samozřejmě nedává do úst. Jsme však jediným prodejním místem, kde si před nákupem můžete sáhnout na čistící hlavici a vlákna. Údaje o tvrdosti vláken jsou totiž jen orientační. Všechny kartáčky označené SOFT rozhodně nejsou stejně měkké. Najednou vás překvapí, že některý považujete dotekem za subjektivně příliš pevný a jiný se může zdát zase moc měkký. Vybírat nejen očima je v této kategorii stejně důležité, jako zkoušení kalhot. Naprosto skvělá je pak možnost prohlédnout si v provozu elektrické zubní kartáčky a ústní sprchy. Vidět a zkusit obsluhu, intenzitu, tichý provoz a nechat si poradit všechny chytré ovládací triky i smysl údržby. Přivoníte si k esenciálním olejům i vlasové kosmetice, zkusíte přesnost držení pinzety, a dokonce si můžete pohladit plyšáka z dětského sortimentu J 

Pokud vám to tedy poloha naší pobočky i váš čas dovolí, nechejte se pozvat do prodejen Profimed. Těšíme se na vás!

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny