Sluneční brýle
Zničení brýlí
Dobrý den, paní na prodejně mě při zakoupení brýlí řekla, že pokud je registrujeme budou mít záruku i na zničení. Ovšem nikde na webu jsem nic takového nenašel, jak to tedy je prosím? To byl důvod proč jsme za dětské brýle dali 999kč :) Díky.
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Je nutné, abyste se se zaregistroval na našich stránkách www.profimed.cz. A pak se Vám, jako registrovanému zákazníkovi, podaří zaregistrovat nové brýle.
Na Váš email posíláme návod, jak brýle zaregistrovat.
V případě problému kontaktujte naše reklamační oddělení:
E-mail: reklamace@profimed.cz
Telefon: 606 059 740
Pondělí až pátek od 8 do 15 hodin.
Váš Profimed

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy