Ostatní dotazy
Resetovani
Dobrý den nejde mě znovu sparot chuvicka nursy pal link premium,.změnil jsem doma routery a přestala fungovat držím tlačítko párování půl minuty a furt se nic neděje
Dobrý den,
zjišťovali jsme u výrobce jak ve vašem případě postupovat.
Doporučují po změně wifi routeru, jako první zkusit odebrat Hubble aplikaci z telefonu a znovu jej nainstalovat na mobil. Mohlo dojít ke změně nastavení samotné WIFI sítě, důležité je také aby WIFI síť měla aktivní i 2,4GHz síť, protože na 5GHz HUbble nefunguje.
Pokud stále nepůjde propojit, prosíme o zaslání zařízení k reklamaci, je možné, že došlo k chybě při párování a zařízení pošleme k reklamaci k výrobci.
Přejeme pěkný rok 2025
Váš Profimed

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy