Sluneční brýle
Reklamace Babiators
Dobry den, mam dotaz, syn slapl na bryle a ma poskrabana sklicka. Mel je na sobe po treti😢, kdyz je mam zaregistrovane, mohu je tedy vymenit za nove? Dekuji za odpoved a preji krasny den, Golisová
Dobrý den, paní Golisová,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, na poškozené brýle se vztahuje reklamace.
Prosíme, vyfotografujte poškozené brýle a fotografie zašlete jako přílohu na e-mail: reklamace@profimed.cz. Do e-mailu uveďte také Vaše kontaktní údaje včetně adresy a telefonního čísla.
Naše reklamační oddělení Vás bude co nejdříve kontaktovat a reklamaci s Vámi vyřeší.
Přejeme Vám krásné léto.
Váš Profimed

Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče

Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče

Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy