Sluneční brýle

Reklamace Babiators

Dobry den, mam dotaz, syn slapl na bryle a ma poskrabana sklicka. Mel je na sobe po treti😢, kdyz je mam zaregistrovane, mohu je tedy vymenit za nove? Dekuji za odpoved a preji krasny den, Golisová

M
Markéta Golisová ‒ 21. 05. 2025
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den, paní Golisová,

děkujeme za Váš dotaz.

Ano, na poškozené brýle se vztahuje reklamace.

Prosíme, vyfotografujte poškozené brýle a fotografie zašlete jako přílohu na e-mail: reklamace@profimed.cz. Do e-mailu uveďte také Vaše kontaktní údaje včetně adresy a telefonního čísla.

Naše reklamační oddělení Vás bude co nejdříve kontaktovat a reklamaci s Vámi vyřeší.

Přejeme Vám krásné léto.

Váš Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny