Oprava
Dobrý den , mám už nějaký rok Sonický kartáček a přestal z ničeho nic fungovat. Záruční doba už skončila ale je mi líto ho vyhodit. Mohu jsi opravu zaplatit? Vodová Iveta
Dobrý den, paní Vodová,
děkujeme Vám za Váš dotaz. Je nám líto, že Váš sonický kartáček přestal fungovat.
Bohužel, tělo sonického kartáčku se obvykle neopravuje. Autorizovaný záruční i pozáruční servis, například u značky Philips, standardně nevyměňuje vnitřní součástky těl kartáčků, které přestaly správně fungovat. Důvodem je, že těla jsou pevně spojena a přístup k vnitřním komponentům je omezený, často pouze s otvorem pro vyjmutí baterie při ekologické likvidaci. Servis v takových případech obvykle provádí výměnu celého těla kartáčku, jako nejmenší možné náhradní součástky.
S politováním Vás nemůžeme informovat o ceně pozáruční výměny nefunkčního těla kartáčku. Tuto informaci Vám může poskytnout naše reklamační oddělení. Můžete je kontaktovat e-mailem na adrese reklamace@profimed.cz.
Doufáme, že Vám tam poskytnou potřebné informace.
S pozdravem,
Váš Profimed

Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům

