Vážení zákazníci, i my si musíme občas přepočítat zásoby 🔢

Inventura hlavního skladu bude probíhat od 19. 2. do 21. 2. A  pak se na vaše objednávky vrhneme a bleskově je vyřídíme. A pokud nechcete čekat, tak se zastavte na prodejnách PROFIMED. Naše poradkyně se o vás postarají 💗 Více informací

Ostatní dotazy

Časté vybíjení kartáčku

Dobrý den, mám problém s kartackem Bob a Bobek baby sonický dětský kartáček se srdíčky, 0-5 let. Číslo objednávky 9228220. Posledních pár měsíců se čím dál častěji vybíjí. Pořídila jsem i dobíjecí baterie, protože jsem co 14 dnů měnila baterií. Ale teď se vybije už po 5 dnech. Kartáček požíváme jen večer. Můžu kartáček poslat na reklamaci? Děkuji, Petra Kolářová

P
Petra Kolářová ‒ 19. 01. 2025
Ostatní dotazy
Sdílet na

Dobrý den, paní Kolářová, 

ano, kartáček pošlete na reklamaci. Nebo jej na reklamaci odneste do některé naší prodejny. Sepíší s Vámi reklamační lístek. Pro, bližší informace napište na reklamace@profimed.cz. 

Mrzí nás komplikace s kartáčkem. Reklamaci vyřídíme co nejrychleji.

Váš Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny