Brýle Babiators
Dobrý den, syn bohužel ztratil své brýle Babiators, na jejich oficiálním webu, kde jsem je po nákupu registrovala, píší, že se mám v rámci jejich záruky obrátit na Vás. Pomůžete mi prosím? Děkuji, Jana Kümmel
Dobrý den, Jano,
děkujeme za Váš dotaz.
Na značku Babiators poskytujeme službu "Bezstarostná záruka: Nové za rozbité", která spočívá v možnosti bezplatné náhrady zničeného zboží do jednoho roku od jeho zakoupení, a to za určitých níže uvedených podmínek, které jsou též uvedeny na našich internetových stránkách.
1. Kupující do 30 kalendářních dnů zaregistruje nákup zboží prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách www.profimed.cz, a to způsobem tam uvedeným.
2. V případě zničení zboží do jednoho roku ode dne jeho zakoupení a za současného splnění podmínky č. 1. shora (registrace) zašle kupující prodávajícímu žádost o uplatnění svého práva plynoucího ze služby „Bezstarostná záruka: Nové za rozbité“ společně s fotografií poničeného zboží na e-mail: reklamace@profimed.cz. V případě nejasností vyplývající z fotografie, má právo si PROFIMED vyžádat zaslání poškozeného výrobku na adresu: PROFIMED s.r.o., Business Park Prague Chrášťany, Budova D, Za Tratí 236, 252 19 Chrášťany.
3. V případě oprávněné žádosti kupujícího zašle prodávající do 60 dnů ode dne obdržení žádosti kupujícímu zboží obdobných vlastností, parametrů a jakosti, jaké mělo registrované zboží (dále jen „náhrada“), a to pouze za uhrazení manipulačního poplatku kupujícím ve výši 199,- Kč.
4. Pro vyloučení pochybností prodávající uvádí, že náhradu již nelze registrovat do programu „Bezstarostná záruka: Nové za rozbité“ a čerpat tak výhody služby „Bezstarostná záruka: Nové za rozbité“ na tuto náhradu. Prodávající si vyhrazuje právo změnit znění těchto Podmínek služby „Bezstarostná záruka: Nové za rozbité“ pro dětské brýle Babiators, uvedených shora, bez předchozího upozornění.
5. Na brýle zakoupené před účinností těchto podmínek se pro případ uplatnění výhod programu aplikují tyto podmínky služby „Bezstarostná záruka: Nové za rozbité“ dle těchto podmínek.
Na ztracené brýle se tato služba nevztahuje. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na adrese obchod@profimed.cz
Krásný den
Tým Profimed
Potřebujete poradit?
Napište našim odborníkům