Inventury v Profimedu se nemusíte obávat

PM
Tým Profimed
čtení na 1 min
Sdílet na
Na našem webu jste se dočetli, že v Profimedu probíhá inventura, ale co to vlastně znamená? Ovlivní to nějak můj nákup? Prodlouží se tím dodací lhůta? Náš hlavní sklad je nyní pod náporem inventury, kterou si můžete představit jako takový velký jarní úklid, který je třeba čas od času provést. Nicméně, co to pro Vás, pro naše zákazníky, reálně znamená?

Inventura probíhá v termínu 22. 2. – 25. 2 2017. Po tuto dobu se NEBUDOU expedovat objednávky, v kterých bude zvolena možnost dopravy PPL nebo Česká pošta. Tyto objednávky budou expedovány neprodleně po skončení inventury dne 27. 2. 2017. Pokud si přejete, aby Vám vaše zboží bylo doručeno včas, musíte jej objednat do 20. 2., který je mezním termínem pro standardní dodací dobu. V době inventury také nelze platit benefity, a to ani v případě osobního odběru.

Pokud si přejete vyzvednout své zboží osobně, můžete pohodlně objednávat i v době inventury. Podmínkou však je, že zboží bude skladem na prodejně, o čemž budete včas informováni.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny