Sluneční brýle

Vracení zboží

Dobrý den, objednávala jsem dětem brýle, dvoje si necháme, ale dvoje bych potřebovala vrátit. Poradíte mi prosím, jak na to? Nemohu to na Vašich stránkách dohledat, kam poslat a jestli máte nějaký formulář pro vrácení? Předem moc děkuji za odpověď. Hezký den. Eva Jehličková

E
Eva ‒ 04. 04. 2025
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den,

podmínky pro odstoupení od smlouvy naleznete zde: https://www.profimed.cz/obchodni-podminky#zaruka-reklamace. 

Odstoupení od smlouvy je do 14 dní od doručení zboží. Zboží můžete odnést na některou naši prodejnu či je poslat na adresu PROFIMED s.r.o, Reklamace. Business Park Prague Chrášťany, Za Tratí 236, Budova D, 252 19 Chrášťany. Do zásilky vložit dopis s uvedením, že odstupujete od smlouvy. Číslo dokladu, kterým jste brýle zakoupili či jeho fotokopie. Číslo účtu na který můžeme vrátit peníze. Telefonní a emailový kontakt, abychom se v případě potřeby mohli s Vámi spojit.  Případně s dalšními dotazy se obraťte na reklamace@profimed.cz, mobil: 606 059 740 pondělí - pátek od 8 do 15 hodin.

Váš Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MDDr. Tomáš Pražák
Odborná zubní konzultace – paradontologie
Lucie Vokůrková
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny