Sluneční brýle

ztrata bryly

Dobry den, zakoupila jsem detske bryle a mala je ztratila na horách, je možné vyuzit službu náhrady, kdyz je mam zaregistrované? Jak v teto situaci postupovat? Děkuji a preji prijemny den Veronika Veletova

V
Veronika V. ‒ 16. 02. 2021
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den, pokud jste zaregistrovala tak není problém. 

1. Přihlaste se na našem e-shopu
2. Na stránce Můj účet v levé části menu naleznete záložku Záruka Babiators
3. Klikněte na záložku Záruka Babiators, vyplňte všechny údaje a potvrďte formulář k odeslání.

Přeji hezký den

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny