Sluneční brýle

Záruka

Dobrý den, před 14 dny mi přišly brýle pro děti. Manžel je vybalil a já je teď chtěla zaregistrovat. Ean do registrace je jen na krabičce produktu? Jednu krabičku dcera roztrhala, tak jsme ji hned vyhodili. Děkuji za odpověď

Z
Zuzana Zapletalíková ‒ 26. 04. 2024
Sluneční brýle
Sdílet na

Dobrý den, paní Zapletalíková, EAN je opravdu uveden na krabičce produktu. Napište prosím email na obchod@profimed.cz s číslem Vaší faktury a kolegyně Vám EAN zašle. Přeji hezký den. Profimed

Tým Profimed

Potřebujete poradit?

Napište našim odborníkům
MUDr. Alena Krugová
odborná konzultace dentální péče
Valentyna Nikolenko
odborná konzultace doplňků stravy
Dostupnost na prodejnách
Kliknutím na prodejnu zjistíte adresu a otevírací dobu
Adresa
Telefon
Email
Google Maps Detail prodejny